Rederij Vroon: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 4: | Regel 4: | ||
Rederij uit Breskens. Het bedrijf telt ongeveer 200 schepen en circa 3100 werknemers. Het hoofdkwartier is sinds 2016 gevestigd in Breda. | Rederij uit Breskens. Het bedrijf telt ongeveer 200 schepen en circa 3100 werknemers. Het hoofdkwartier is sinds 2016 gevestigd in Breda. | ||
[[Bestand:Vroon1.jpg|thumb|right|350px|Rederij Vroon, foto: Website Omroep Zeeland]] | [[Bestand:Vroon1.jpg|thumb|right|350px|Rederij Vroon, foto: Website Omroep Zeeland]] | ||
==Geschiedenis van het bedrijf== | |||
De geschiednis van rederij Vroon gaat terug tot 1890. Oorspronkelijk hield de rederij zich vooral bezig met het vervoer van agrarische producten naar Belgie, Engeland en Frankrijk. Tevens werden er kolen getransporteert naar Nederland. | |||
Na de Tweede Wereldoorlog zette het bedrijf meer en meer in op de opbouw van een volwaardige vloot. | |||
In 2015 the company joined the Maritime Anti-Corruption Network (MACN). MACN is a global business network working towards the vision of a maritime industry free of corruption that enables fair trade to the benefit of society at large. | |||
== Auteur == | == Auteur == |
Versie van 23 apr 2018 12:14
Rederij Vroon |
---|
Rederij uit Breskens. Het bedrijf telt ongeveer 200 schepen en circa 3100 werknemers. Het hoofdkwartier is sinds 2016 gevestigd in Breda.
Geschiedenis van het bedrijf
De geschiednis van rederij Vroon gaat terug tot 1890. Oorspronkelijk hield de rederij zich vooral bezig met het vervoer van agrarische producten naar Belgie, Engeland en Frankrijk. Tevens werden er kolen getransporteert naar Nederland.
Na de Tweede Wereldoorlog zette het bedrijf meer en meer in op de opbouw van een volwaardige vloot.
In 2015 the company joined the Maritime Anti-Corruption Network (MACN). MACN is a global business network working towards the vision of a maritime industry free of corruption that enables fair trade to the benefit of society at large.
Auteur
W. van Gorsel, 2018